02 listopada 2021

Life on Mars IV


ribanje i treking prigovaranje
Ko rano rani, kraće u filu ceka
Denis sve stigne poslikat




više informacija potražit na službenoj stranici
start challenger kategorije
mi imamo još vremena do starta


još je gužva za prijave tako da cekamo do podne za start active grupe





a sad sport i govorancija

 3, 2, 1 START!









ove godine Active ja najbrojnija kategorija pa je malo gužvasto u početku

Sunce pići mi marširamo








pridružuju nam se i iz chellanger kategorije, nakon ca su već osam km probalali





cuje se odjek koraka po kamenju marsovskom he ja hoj










najzeleniji dio staze


niz kanjon ka Baškoj slani

cvit u kamenu
sad ka Slani, mjestu tako surovom da su ustaše tu otvorili konc logor


oni punu brži od nas






križ na mjestu di su logoraši bili







kratki odmor pa živo dalje

otvara nam se pogled nazad ka Metajni

na drugu bandu vrata Šestakovci i walk on moon


na Malinu još ima kupača


kontrolna točka i osvježenje
toči se voda, hladi se cola

napojeni nastavljamo uz turiste
usliko me Sasha


nakon Malina evo nas na Sušac



evo i šetača iz drugog smjera


nastavljamo uz more





na Marsu i vode ima







iako se ferata otvara tek sutra, neki su se ipak okušali







uz Stogaj prema Beritnici




spuštanje na Beritnicu




kanjonom ka Ručici


i na Ručici turista ima
oko punte Zaglave, kroz najlipji del staze







evo se i riva u Metajni već vidi

i evo me na cilju
koga zanimaju rezultati i kako je proša nek pogleda tu

dok druga polovica natjecatelja stiže odo se okrepit
ovog puta bolonjez za mesojede, a u vege teću nisam poviri


Od ozgo to pari ovako:



Nema komentara: