28 lipnja 2019

1. dan 14. In Music


slobodna zona pred ulaz u korporativna pravila
kad se na vrime dojde ulaz projde brzo


music makes you move
uz zvuk gitara stigosmo pred velu binu
Kurt Vile i the Violators su nam ugodno svirili dok smo šetali do tu pa da ih malo i popratimo


 Zna se ko su najvece zvjezde festivala
reci prijatelj i ujdi
i dalje se toči Crafters, al ove godine vela je 0,75, prava mira za žedno grlo
sunce pići mi solažiramo
jeste sunca, al bez blata ne more

ajmo do World stagea tamo su neki metalci
Skindred
Benji je publiku podjelio i pokorio
i uskoro smo svi se izvrsno zabavili
nova linija uredskih očala?
semplovi, rifovi, krikovi i zborovi sve je tu bilo


čučali smo
i skakali



 I pada vece dana prvog
 U jednom momentu tako divno je zamirisa hamburger, ali nazalost nos me ipak ni pove na pravi šatorić

 Prošećali smo do glavne bine, ali bile su dovoljne dvi pisme da zaključimo da bi radije u Craftersa na pivu

 Jedan od nastupa zbog kojih sam se unaprid veseli ovogodišnjem inMusicu
 Bio je taman kakav sam ocekiva, izvrstan gitarski brit pop sa dovoljno poznatih stvari za zborsko pjevanje




There is a light and it never goes out 
There is a light and it never goes out 
There is a light and it never goes out 
Ali ona na bini se gase
Na red su došli Foals

Uhvatili smo dobru poziciju, ne daleko od bine, blizu šanka
Puno ih hvale, ali meni su uživo kao i na streamu, jednom kad se prestanem koncentrirat brzo mi pažnja odluta dalhe, na čakulu i pivu recimo.


 Dok se neki odmaraju mi smo malo prošvrljali okolo
 Šuma Striborova je super misto
 Samo ca ja nisam partijaner pa se nisam tu dugo zadrza.
Zato mi je u teslinom tornju pasalo, poznata muzika mladosti, okolo projekcije spotova 
(Da, onoga ca trenutno svira; stari koncept zaboravljen na javnim mjestima)
i projekcije vezane uz teslu paralelno uz muziku. Cak ni leteca sitnez ni grizla.
Na Balkan by night pozornici malo prije ure zagrmio je Ediev East Trance Blues
U startu je nešto razgoas krča i šteka ko stara izgrebana ploča, i ne onsko cool i retro, nego za hitit u smeće, ali uskoro je to popravljeno, i šporki, žestoki blues je parti.
Ovi mladi bend sa jednim izdanim albumom odradi ga je valjda celog i jos su i ponovili na kraju oj pičiću mali i moja mala konobari
Oni ki su mislili da ce u štali, na senu, povaljat Brkicu su se preračunali












oćemo još!
ali nemamo više!


Nema komentara: