12 veljače 2018

Karnevalska je nedija

 Nedija je lipa, dah bure i sunce

 svagdanom i blagdanom na istoj poziciji
skupjamo se
ni kosti ke šuškaju nas ne straše

hipik teta, bolje ne znat ca dicu uci
i onda da u škuli ni ka u bajci
 Potičari žingani
jake snage budućih karnevalista u dijaspori

Kauboja i ovčara
janje moje malo
destination Pijaca
kroz snježnu i hladnu evropu na paški karneval.
kaubojska posla



Bukša ponovo blizu vlasti
Gradska naša glazba




strašilo me plašilo

ususret valentinovu
potičar tišiničar
za zabavu bezjaka su se skupili

s najavom kanala došli i prve turistkinje na kupanje
Gosti iz Stankovaca










crni vitez posta množina, bit će ga zaposlili u općinu za nadzornog









Doris i Jacques
 

Princ Kanalić
















 ulov
 glava i rep


Vatikanska delegacija









 Đavo dolazi po svoje
















 nakon kola zabavile se nas jake snage zvizda karnevala

 branko, obrati pozor na buduće glazbare
 dorisicu su nam nažuljale štikle
 al publika je voli


 okrepa na šanku...
... i u kolo



 kad te ponese zanos fotkanja u potragu za pravim kutom







 Princ Kanalić nam ritam daje






 odma iza kola nastavljamo sa tancima
 Bracera nas ljulja

 
 ponoć je došla u kolo sam poša

 ponoć i po je bilo doma mi je uputit bilo
ura i po je bila ni slika pristigla na viber ni me probudila.

Nema komentara: