15 ožujka 2023

Dugi Otok Trail - Bay Green

Jutro je svitalo nad Zadrom, a mi smo se ukrcavali na brod za Sali
Ranojutarnja atmosfera
U 8 manje kvarat smo se iskrcali u Sali

Donaćini vuku zadnje crte priprema…
…a natjecatelji se registriraju za start 
Dok cerena i plava utrka startaju, odnosno kreću brodom na start u Telašćicu …
…koristim priliku prošećat mistom 









Dok smo na rivi čakulali …
…iz pravca Mardešića partila je Tovareća mužika






U ritmu Šjore Mare štrembacere okupili su nas za start
Pred nama je sreća i sreća je u nama

U 10i po nas skoro300 smo startali

Saljani nas pozdravljaju dok prolazimo


Ostavljamo i zadnje kuće iza sebe 
…i ulazimo meju zidići i masline



Spuštamo se prema Telašćici





Dok asfalt nastavlja prema Grpašćaku mi skrećemo nazad meju zidi


Ravno na pol staze je okrepa 

Dok mi pušemo uzbrdo trkači s plave staze jure nizbrdo
Kod ostataka crikvice Sv Viktora  zavrsava najstrmiji dio 
Nadtavljamo izmeju stenom izmeju šume i mora




Strmac

Odmorište na vrtoletnom sletištu
Utvrda Grpašćak je na najvišoj točki staze
Iza sebe ostavljam utvrdu di sam na prelazu stoljeća služi vojni rok
Sad samo nizbrdo
Napokon na cilju u uvali Mir
Na brodu nazad mir i odmor






Fila za gulaš i pivo
Dok cekamo proglašavaju se pobjednici
Još jedan mini trail po šumama i crkvama

I dok se mladost kupa…
… mi ipak biramo brod.
Dok sunce zalazi ostavljamo iza sebe Dugi otok
I dupini su nas dosli pozdravit.





Nema komentara: