26 siječnja 2014

2. sociji izbor princeze

 Karnevalski brat te gleda!
 Karnevale dobro moje odra si mi šjole moje
 za referendum parićani
 Teta Dumica i VIS Sociji
 Visoka delegacija ir Rike predvođena krajicom karnevala i meštrom Tonijem
 kandidatkinje za princezu paškog karnevala
 Imamo tanci
 svi zajedno sad...
 važno je tancat, more i muški i muški...
 ...staro i mlado...
 ...obiteljski...
 ....veselo....
 ...maškaano....
 ....u vlakiću...
 ....ili stisnuto.
 A sada hamletovska dilema
 kuvat ili peć..
 ...pitanje je sad!
 ona na tanci ne gre!
 Rašpa
 je jednostavno, ali ni lako
 Svaki potpis se računa
 OĆEMO SIRCIĆ!
 moderne tekovine u tumbuli. listić još uvik ne morete mailom poslat
 Dobila sam cinkvinu
 zapostavljena princeza
 stara garda!
 imamo i tumbulu!
 i ca sad ja da radim?!







 oj pijacooo
 ka boje pravi cvitići za đerlandu?



 kobasice i čevapčići ko karnevalsko kruto gorivo
 Indijanci pjevaju grata la pinjata



 ka boje pozniva povrće?
 imamo pobjednicu
 okrunimo Ogujku
 imamo monarhiju
 jednu za društvo u kantunu
 svi u kolo...
 ..osim onih u čitalačkom klubu





 vinska kraljica i nesuđena princeza



 bilo je i pritužbi





tuš za kraj

Nema komentara: